Monday , 20 February 2017
Terbaru

Ciri-ciri Gangguan Jin, Sihir Dan Saka

Gangguan Jin

Gejala yang mungkin berlaku:

•    Hysteria.
•    Kerasukan/tidak sedarkan diri.
•    Rasa rendah diri.
•    Rasa ketakutan.
•    Hilang daya tumpuan untuk melakukan pekerjaan.
•    Diganggu semasa beribadat hingga sukar melaksanakan solat, zikir dan sebagainya.
•    Terdengar bisikan/suara.

Gangguan Sihir

Gejala yang mungkin berlaku:

•    Terdapat lebam-lebam pada badan.
•    Terdapat kesan gigitan pada badan.
•    Tidak mampu bangun untuk menjalankan aktiviti harian.
•    Hilang keyakinan diri.
•    Rasa rendah diri.
•    Premis perniagaan tiada pelanggan (pelanggan tidak nampak).
•    Gangguan ketika beribadah.
•    Hubungan keluarga tiba-tiba dingin dan hambar.
•    Terkena penyakit kronik seperti kanser dan sebagainya.

Gangguan Saka

Gejala yang mungkin berlaku:

•    Mimpi harimau, ular, buaya dan lain-lain.
•    Hysteria.
•    Teringatkan orang yang sudah meninggal dunia.
•    Ketakutan.
•    Terdengar bisikan yang mengarahkan melakukan sesuatu.
•    Pelbagai masalah lain yang tidak dapat dirawat dengan kaedah moden.

Sumber: Zakizakirin.

Dirasuk Jin

httpv://youtu.be/qqq4oDzDI-A

Apa Itu Sihir

httpv://youtu.be/BuUPgY3B5X8

Apa Itu Saka?

httpv://youtu.be/Fhm2RLfEsBg

httpv://youtu.be/XmnbKiUwnew

21 comments

  1. ermmm, saya pon konpius dengan kes jin nei

  2. Assalamualaikum…sudah dua kali saya mimpi saya menyusukan bayi…ketika jaga ,badan saya sering sakit-sakit.walaupun saya dah makan ubat,tapi sakit saya kadang-kadang hilang,dan pandai datang semula..adakah saya terkena saka?atau?

    • Salam, pada pendapat saya tentang mimpi saudari bagai ada “benda” yang ingin diserahkan atau ingin mendampingi saudari. Kuatkan amal dan selalu berzikir dan jika ada ‘tanda-tanda’ maka pergilah berubat di pusat rawatan Islam. Jangan pergi jumpa dukun atau bomoh.

  3. salam.sye nak tanye lau dekat tulang belakang bergetat-getar dan perut bergetar. adakah itu tanda gangguan juga

  4. kat tempat saya ada seorang yang mengamalkann sihir, dimana ramai orang kampung telah melihat sejenis makhluk seperti manusia setinggi sejengkal, ada yang mengatakan makhluk itu ialah toyol atau pun anak kerak. setiap malam selasa dan malam jumaat akan ada bau seperti kemenyan apabila lalu di kawasan rumahnya, mungkin masa itu dia sedang menjampi amalannya. dia juga menggunakan minyak orang mati dibunuh (minyak mati bunuh/minyak dagu) untuk tujuan mengkhinati orang, apabila mangsa tersebut sakit dia berpura2 merawat mangsa tersebut. dia juga boleh melakukan SANTAU kepada mangsa-mangsanya, bagaimanakah cara supaya segala perbuatan yang dia lakukan tersebut tidak terkena kepada orang lain dan supaya terkena kembali kepada diri dia sendiri. nama dia ialah Roslan Bin Li dan nama emak dia ialah Bidah. no tel dia 0111 9311898

    • Jenis ni memang anak haram jadah punya. Bodoh gila nak main benda benda ni. Ingat Pokemon ke apa? Tak cool. So uncool

  5. assalamualaikum…
    saya agak risau la..saya mengandung 5bln..tp dalm 2hr berturut2 ni..sering mimpi hantu…hr pertama..sy mimpi bersalin dan bdn sy berlumuran drh dan meminta maaf pd sorg wanita tua dan die ltk kan kaki die di bahu saya…ketika itu sy terjage pada jam 430am

    pada hari ke2 pula..sy mimpi sy dikejar hantu tp die xdpt nk tangkap sy…ms tu sy sedar pd jam 5.10am…

    ada ape2 yg xkena ke dgn mimpi sy..sy risau sgt…
    ataupun itu hanyalah mainan tdo…huhuhuhuh….

  6. bru 2 mlm lpas mpi hrmau,mmg tahu bdn ad saka,tahu ad pndinding,bah kan dlu duduk menyewa pow stay skli ngn bde tu.
    wit fmly,ad mk,ayh,n ank.
    dh biasa smpai dh tak kesah,
    ad lebam kekal di bahu kiri,kdg terang skit kaler ijo dia,kdg pudar.
    sllu ditindih
    guano tu?

  7. assalammualaikum…
    sy ingin menanye dan sy jgk ade benda yg ingin sy lampirkan utk kemunsyiklan sy terhdp jin ni… bagaimana sy nak lampirkan benda tersebut dan inginkan jawapan dr pihak tuan.

  8. It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you some interesting things or suggestions. Maybe you can write next articles referring to this article. I desire to read even more things about it!

  9. Article writing is also a excitement, if you know after that you can write or else it is complex to write.

  10. Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog loading?
    I’m trying to determine if its a problem on my end
    or if it’s the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.

  11. Amazing things here. I am very satisfied to look your article. Thank you a lot and I’m taking a look forward to touch you. Will you please drop me a e-mail?

  12. Hello! I’ve been reading your weblog for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from New Caney Texas! Just wanted to say keep up the great job!

  13. I just want to tell you that I am all new to weblog and really loved you’re web page. Very likely I’m want to bookmark your blog . You surely have amazing articles. Thanks for sharing with us your blog.

  14. Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is missing a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword….wait there’s even more Now what if i told you there was a simple WordPress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That’s right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at. Seo Plugin

  15. The following Xplode Combat Sequence show is on Friday, Jun 22, 2012 in the Air Ground
    Core, Twentynine Palms. It’ll feature several top-notch in his 145 pound strip being defended by Place Loma
    against Jason Miknuk of the Compound in CA pros like Shane Kruchten of The Arena fight,.
    They will also provide Carlos Baruch San Diego within the 170 lb split
    experiencing Nick Barnes of the Proven Fitness & Training Centre
    in Hillcrest’s Downtown, of Town Boxing.

  16. We got the couples from the effervesce brazilian body wav https://www.youtube.com/watch?v=T6hp4Ndf7vU. We’ve taken pleasure in reading the exact works with I become just about every time I bring him or her. Regardless that I’m a grandma, My husband and i still relish experience newer since i supply them.

  17. I purchased all of the Bailey Johnson Smart Balance Wheel http://adf.ly/6249830/banner/www.fashionhoverboard.com intended for Christmas time and i also cared for these individuals. Never the less, the above flap begun fold reduced plus i not have the proverbial box that will people with! I need ideas of what you’ll do! Just about anyone has knowledge of? Having said that, they’ve been pretty stylish and therefore i advise this kind of so that you can just about everyone!

  18. Walk-on the sands of the many beaches and have a walk down Oceanside
    Pier for a sunset view that is brilliant.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*