Ciri-ciri Gangguan Jin, Sihir Dan Saka


Follow Penulis Di Facebook
  • Sharebar

Gangguan JinUjian Mengesan Jin Dalam Badan Anda. Baca ... »

Gejala yang mungkin berlaku:

•    Hysteria.
•    Kerasukan/tidak sedarkan diri.
•    Rasa rendah diri.
•    Rasa ketakutan.
•    Hilang daya tumpuan untuk melakukan pekerjaanIdea Buat Duit-1. Baca ... ».
•    Diganggu semasa beribadat hingga sukar melaksanakan solatJika Hidup 65 Tahun, Mungkin Hanya 2 Tahun Kita Gunakan Untuk Sembahyang!. Baca ... », zikir dan sebagainya.
•    Terdengar bisikan/suara.

Gangguan Sihir18 Sebab Jin Merasuk Manusia. Baca ... »

Gejala yang mungkin berlaku:

•    Terdapat lebam-lebam pada badanBadan Kita Anugerah Yang Perlu Dijaga. Baca ... ».
•    Terdapat kesan gigitan pada badan.
•    Tidak mampu bangun untuk menjalankan aktiviti harian.
•    Hilang keyakinan diri.
•    Rasa rendah diri.
•    Premis perniagaan(Perniagaan) Mana Lagi Banyak 100 atau 1000. Baca ... » tiada pelanggan (pelanggan tidak nampak).
•    Gangguan ketika beribadah.
•    Hubungan keluarga tiba-tiba dingin dan hambar.
•    Terkena penyakitKelebihan Menyebut "La Hawla Wala Quwwata Illa Billah". Baca ... » kronik seperti kanser dan sebagainya.

Gangguan SakaEmak Mertua Benci Sehingga Menggunakan Sihir, Apa Perlu Saya Buat?. Baca ... »

Gejala yang mungkin berlaku:

•    MimpiTafsir Mimpi Menurut Islam. Baca ... » harimau, ular, buaya dan lain-lain.
•    Hysteria.
•    Teringatkan orang yang sudah meninggal duniaJawapan: Cara Memutuskan Hubungan Cinta #2. Baca ... ».
•    Ketakutan.
•    Terdengar bisikan yang mengarahkan melakukan sesuatu.
•    Pelbagai masalah lain yang tidak dapat dirawat dengan kaedah moden.

Sumber: Zakizakirin.

Dirasuk JinTanda Seorang Perempuan & Lelaki Dicintai Jin. Baca ... »

Apa Itu Sihir

Apa Itu Saka?






Masukkan Email Anda Di Sini Untuk Mendapatkan Artikel Akan Datang Dari Blog ini Terus ke Email Anda:




9 comments

  1. ermmm, saya pon konpius dengan kes jin nei

  2. Assalamualaikum…sudah dua kali saya mimpi saya menyusukan bayi…ketika jaga ,badan saya sering sakit-sakit.walaupun saya dah makan ubat,tapi sakit saya kadang-kadang hilang,dan pandai datang semula..adakah saya terkena saka?atau?

    • Salam, pada pendapat saya tentang mimpi saudari bagai ada “benda” yang ingin diserahkan atau ingin mendampingi saudari. Kuatkan amal dan selalu berzikir dan jika ada ‘tanda-tanda’ maka pergilah berubat di pusat rawatan Islam. Jangan pergi jumpa dukun atau bomoh.

  3. salam.sye nak tanye lau dekat tulang belakang bergetat-getar dan perut bergetar. adakah itu tanda gangguan juga

  4. kat tempat saya ada seorang yang mengamalkann sihir, dimana ramai orang kampung telah melihat sejenis makhluk seperti manusia setinggi sejengkal, ada yang mengatakan makhluk itu ialah toyol atau pun anak kerak. setiap malam selasa dan malam jumaat akan ada bau seperti kemenyan apabila lalu di kawasan rumahnya, mungkin masa itu dia sedang menjampi amalannya. dia juga menggunakan minyak orang mati dibunuh (minyak mati bunuh/minyak dagu) untuk tujuan mengkhinati orang, apabila mangsa tersebut sakit dia berpura2 merawat mangsa tersebut. dia juga boleh melakukan SANTAU kepada mangsa-mangsanya, bagaimanakah cara supaya segala perbuatan yang dia lakukan tersebut tidak terkena kepada orang lain dan supaya terkena kembali kepada diri dia sendiri. nama dia ialah Roslan Bin Li dan nama emak dia ialah Bidah. no tel dia 0111 9311898

    • Jenis ni memang anak haram jadah punya. Bodoh gila nak main benda benda ni. Ingat Pokemon ke apa? Tak cool. So uncool

  5. assalamualaikum…
    saya agak risau la..saya mengandung 5bln..tp dalm 2hr berturut2 ni..sering mimpi hantu…hr pertama..sy mimpi bersalin dan bdn sy berlumuran drh dan meminta maaf pd sorg wanita tua dan die ltk kan kaki die di bahu saya…ketika itu sy terjage pada jam 430am

    pada hari ke2 pula..sy mimpi sy dikejar hantu tp die xdpt nk tangkap sy…ms tu sy sedar pd jam 5.10am…

    ada ape2 yg xkena ke dgn mimpi sy..sy risau sgt…
    ataupun itu hanyalah mainan tdo…huhuhuhuh….

  6. bru 2 mlm lpas mpi hrmau,mmg tahu bdn ad saka,tahu ad pndinding,bah kan dlu duduk menyewa pow stay skli ngn bde tu.
    wit fmly,ad mk,ayh,n ank.
    dh biasa smpai dh tak kesah,
    ad lebam kekal di bahu kiri,kdg terang skit kaler ijo dia,kdg pudar.
    sllu ditindih
    guano tu?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>