Tanda Seorang Perempuan & Lelaki Dicintai Jin - Cahaya Islam

Tanda Seorang Perempuan & Lelaki Dicintai Jin


Follow Penulis Di Facebook
  • Sharebar

Artikel ini akan menerangkan tentang beberapa faktor yang akan dialami oleh seseorang apabila beliau dicintai jin18 Sebab Jin Merasuk Manusia. Baca ... ». Untuk wanitaWanita, Amalan Dan Seksaannya. Baca ... », keterangan disediakan dalam bentuk video. Play video di bawah untuk mengetahuinya:

Tanda Jin Jatuh CintaCinta, Tolong Sampaikan Kepada Si Dia. Baca ... » Pada Seorang Wanita

httpv://www.youtube.com/watch?v=PdU-ACoLQcA

20 Tanda Jin Jatuh CintaMencari Jodoh. Sejauh Mana Kita Perlu Memikat Hati Si Dia?. Baca ... » Pada LelakiUcapan Maaf Seorang Lelaki Boleh Menyehatkan Jantung Wanita. Baca ... »

Apabila seseorang manusia lelaki itu dicintai jin betina maka ia ada beberapa tanda seperti di bawah (Tanda-tanda ini diperolehi dari internet(Motivasi Perniagaan) Membaca Email Berguna Yang Tak Guna!. Baca ... ». Ia tidak semestinya tepat. Mungkin anda mengalami beberapa tanda yang dinyatakan dan itu belum tentu menandakan anda dicintai jin betina. Ia mungkin hanya sekadar gangguan psikologi.):

  1. Anda akan mempunyai sikap seperti seorang wanita seperti sangat kuat emosi seperti pemarah, kuat merajukCara-cara Melayan Suami. Baca ... », sangat pemalu, mudah panik atau gelabah, putus asa dan sebagainya.
  2. Anda sangat suka menyendiri, sangat tak selesa berada di khlayak ramai, apalagi kalau menjadi tumpuan ramai dan anda mungkin dapat perhatikan sekurang-kurang jari anda akan menggeletar atau mungkin diri anda sepenuhnya panik dan menggeletar.
  3. Anda suka melamun dan berkhayal membayangkan perkara-perkara romantik contohnya berasamara atau ‘berkasih-kasihan’ dengan wanita (siapa  saja wanitanya samada sesorang yang anda kenal, pernah lihat atau anda cipta sendiri orangnya)
  4. Anda suka bersendirian berjalan malam.
  5. Anda suka duduk melamun dan melayan perasan dibawah cahaya bulan purnama.
  6. Anda sering merasa gembira, sedihJawapan: Cara Memutuskan Hubungan Cinta #2. Baca ... », sayu, atau rinduCara Memutuskan Hubungan Cinta?. Baca ... », pada seseorang yang anda sendiri tak tahu pada siapa.
    • Nota
    • Semua faktor di atas bolehTak Pandai Bukan Tak Boleh. Baca ... » jadi sederhana atau sangat kuat menguasai diri anda bergantung kepada sejauh mana angin bisa atau malah jin itu sendiri masuk ke dalam jasad anda, terutamanya pada bahagian kepala.Begitu juga ia bergantung kepada kekuatan dan perangai jin betina itu sendiri, di mana kalau ianya sering datang menziarahi atau mengikut anda ke mana saja anda pergi, maka kesan gangguan itu akan anda rasa pada banyak masa, tak kira siang atau malam.
  7. Anda mudah jatuh hatiCerita Cintaku. Baca ... » atau jatuh cinta pada mana-mana wanita, samada yang dah lama atau baru anda kenal malah mungkin yang anda nampak di tengah jalan sekali nampak saja anda akan ingat atau terbayang-bayang orangnya dengan perasaan yang penuh rasa rindu dan cinta.
  8. Anda mungkin selalu didatangi perempuan  yang anda kenal atau tidak, perempuan yang sama atau berganti-ganti pada masa mula terlelap atau ditengah malam dalam keadaan antara tidur dan jaga.
    • Kemudian apa saja boleh jadi, mungkin sekadar datang, atau berasmara dengan anda, atau lebih…
  9. Anda mungkin sering bermimpi didatangi dan berasmara dengan perempuan.
    • Dan kalau anda sampai melakukan hubungan jenis dengannya maka ia sangat bahaya, kerana mimpiTafsir Mimpi Menurut Islam. Baca ... » pada anda, tapi alam nyata baginya ia mungkin ketagih atau menjadi sangat sayangBagaimana Kalau Dah Terlanjur?. Baca ... », dan akan terus menjaga anda dengan ketat. Malah ia akan menjadi lebih berat, bila anda ada anak dengannya di alam jin itu, anda mungkin nampak anak itu dalam mimpi anda, Wallahua’lam (Risikonya kalau cuba dipisahkan anda mungkin akan menghampiri, atau jadi gila, atau mungkin melakukan sesuatu yang di luar dugaan dari sebab tekanan angin bisa atau dirasuk oleh perasaan jin itu sendiri.).
  10. Pada gangguan yang lebih teruk, jin itu menjelma di hadapan anda seperti manusia, maka anda rasa berhubungan dengannya itu adalah di alam nyata.
    • Biasanya pada tahap gangguan kuat peringkat ini, sesorang itu sentiasa menyendiri atau mengasingkan diri agar sentiasa dapat bersama dengan ‘kekasihnya’ itu dan selalu bercakap sendirian sedangkan pada pandangannya ada temannya.
    • Ia terutamanya kalau jin itu adalah jin hutan dan seseorang itu sentiasa berada pada tempat yang tiada manusia seperti dalam hutan atau rumah-rumah terpencil dan sebagainya.
  11. Anda mungkin bangun pagi dan terasa seperti ada orang menemani anda tidur semalamnya dan anda mungkin merasakan orang itu seorang perempuan.
  12. Anda mungkin bangun pagi dan merasa ada melakukan hubungan badanBadan Kita Anugerah Yang Perlu Dijaga. Baca ... » semalamnya, walaupun anda mungkin tidur seorang diri.
  13. Mungkin pada wajah anda ada cahaya lembut, iaitu suatu aura dari makhluk halusUjian Mengesan Jin Dalam Badan Anda. Baca ... » itu dan mungkin menjadi pelembut hati orang yang memandang anda, seperti mereka itu sedang memandang seorang wanita cantik yang penuh kelembutan.
  14. Kalau gangguan lebih berat, anda mungkin akan mengalami rasukan oleh ‘awekTips Awal Sebelum Bertudung Labuh. Baca ... »’ anda tersebut.
  15. Anda mungkin selalu terasa seperti ada orang mengekori anda ke mana-mana.
  16. Orang lain mungkin nampak bayangan hitam atau wanita yang selalu menemani anda.
    • Biasanya ia boleh dilihat dari jarak jauh tapi bila dah dekat, tak ada pula ‘orangnya’.
  17. Kalau anda terkena jin yang kuat cemburuMacam Mana Nak Hilangkan Rasa Curiga Pada Suami?. Baca ... », nescaya ia akan menghalang anda dari berkahwinSaya Nak Kahwin, Tetapi Tiada Calon, Apa Nak Buat Ya?. Baca ... », kerana tak mahu berkongsi kekasihnya.
  18. Kalau dapat kahwin10 Cara Pamerkan Cinta Kepada Isteri. Baca ... » tapi jin itu belum terlepas gangguannya, mungkin rumahtangga anda selalu jadi ‘perang saudara laki bini’, anda berlaku curang, tak peduli atau tak suka mendekati isteriBagaimana Kalau Dah Terlanjur?. Baca ... », cemburu atau marah tak tentu pasal dan sebagainya.
    • Soalnya selagi jin itu belum berpuas hati ia akan terus menghasut dan berusaha memporak porandakan rumahtangga anda, kalau boleh biar bercerai agar anda akan menjadi miliknya seekor.
  19. NafsuNafsu Seks Lelaki Dan Wanita Sekarang. Baca ... » anda naik tak tentu masa dan tak ada sebarang sebab munasabah dan tak mustahil kalau isteri ‘berhalangan’, anda guna atau cari jalan lain termasuk cara yang tak senonoh, kecuali kalau anda seorang yang berilmu dan kuat iman.
  20. Kalau dapat anak, maka tak pula mustahil antara anak-anakSaya Perlu Taat Kepada Suami Atau Ibu?. Baca ... » itu yang didatangi jin betina pada mana-mana cara seperti bapanya juga terutama bagi anak-anak lelaki.

Adapun cinta itu boleh jadi cinta sama cinta, cinta sama paksa, atau cinta sama tak tau, iaitu anda tak sedar menjadi pujaan jin betina. Biasanya lelaki yang dicintai jin betina itu akan mengalami gejala gangguan pada bahagian dada dan kepala.

Sumber: Internet.

Lain-lain artikel berkaitan:






Masukkan Email Anda Di Sini Untuk Mendapatkan Artikel Akan Datang Dari Blog ini Terus ke Email Anda:




8 comments

  1. Aien Honeydew II

    abez tu cite2 mlayu yg i tgk slame ny yg kaitan gn jin jtuh haty dgn mnusia ,deorag amik contoh dkat cnie la eh

  2. nak tanya boleh tak …kalau kita tetiba boleh bercakap dalam bahasa siam …kenapa …???

  3. terima kasih untuk perkongsian… bnyk persoalan terjawab melalui blog ini…:)

  4. salam, kenape video 2 xbole play??

  5. Assalamualaikum..
    no1,2,3 & 7 teramat2 lah tepat dgn sy espcly no2 & no3..smpai skrg xleh wat lesen moto dan kereta..umur dh 26..rasa fail sgt diri sdiri.. :(

  6. mungkin perkara ini ada betul atau tidaknya. semua ini bergantung kepada diri sendiri juga.
    macam mana kita nak handle benda-benda macam ni ? mudah ja.
    kuatkan iman, kuatkan azam dan berdoa banyak-banyak kepada Allah.
    ingatlah, senjata orang mukmin adalah doa.
    macam mana pulak nak kuatkan iman, rajin-rajinkan pergi ke masjid untuk solat secara berjemaah dan minta petua tok imam kat masjid yang kita pi tu .
    ingat !!
    mereka ni lebih tau soal ni sebab meraka hidup sebelum kita.
    jangan ingat pesan orang tua-tua itu hanya sekadar lawak, tapi pesan mereka itu berisi ( walaupun kadang-kadang maksudnya kita kurang faham.

  7. point 1,2,3,4,5,6,7,11,13,15,16,17 itu ada padaku, ap iya itu bertanda ak di cintai jin ??

  8. sampai skrg di usia 28 thn saya pun masih susah menikah dan rezeki susah pula. pacaran pun ngk pernah lama … ,bnyk yg naksir tapi semua ngk berujung ke pernikahan,semua meninggalkanku. mau menikah / tunangan selalu aj gagal dan meleset dari rencana yg ada alhasil putus ma pacar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>